Osnovna načela politike kvaliteta ISO 9001
Uspostavljanjem i poboljšanjem sistema menadžmenta kvalitetom, ispunjavamo zahteve i očekivanja naših korisnika.
„EURO-LIN“ d.o.o. je opredeljen da se ispunjavaju zahtevi korisnika i da se stalno poboljšava efektivnost sistema menadžmenta kvalitetom u skladu sa zakonskom nacionalnom regulativom, međunarodnim standardima, zaštitom životne sredine i bezbednosti i zdravlja na radu.
Svi zaposleni u EURO-LIN-u, su odgovorni za kvalitet procesa koje obavljaju, prihvatajući stalna poboljšanja i preventivna delovanja kao prepoznatljiv stil rada našeg preduzeća.
Politika kvaliteta daje okvir za utvrđivanje i preispitivanje ciljeva kvaliteta.
Osnove politike kvaliteta su :
- Zadovoljstvo korisnika naših usluga, jer pokazujemo sposobnost i pouzdanost da pružimo visokokvalitetne usluge.
- Efektivan sistem menadžmenta kvalitetom, prema zahtevima SRPS ISO 9001:2008 i konkretnim ciljevima kvaliteta, uz stalna poboljšavanja,
- Efektivno upravljanje procesima, od nuđenja i ugovaranja do realizacije ugovora ili porudžbina,
- Pružanje usluga zhtevanog i očekivanog kvaliteta, što povećava plasman i konkurentost našeg preduzeća
Osposobljenost i motivacija za timski rad, u kome se ceni i koristi iskustvo i veština svakog zaposlenog, je garancija da će se održavati i unapređivati kvalitet procesa i usluga u cilju zadovoljenja potreba korisnika naših usluga.
Politika kvaliteta prispituje se minimum jednom godišnje, da bi se utvrdila njena efektivnost.
U Paraćinu, septembar 2013 godine
Direktor Dušan Miletić